29. 11. 2009

KURVÍK!


Přísahám, na alkohol se už nějakou tu dobu zase ani nepodívám...

Všechno to ubíhá tak strašně rychle a já se zděšením zjišťuju, že pozítří už je prosinec. To snad ani není možný. Jsem docela ráda, že aspoň škola je v pohodě, na trojku mám jenom matematiku, což je samozřejmě velice nečekané, ale nějak se to snad do toho pololetí zvládne, eh, uvidíme.

Víkend byl velice silno silný, v pátek o půlnoci přijela Terka, v sobotu jsme se vyspali a po obědě sbalily dvě flašky (co byly jenom díky Zuzce - dík!) a vyrazily směr hala Euronics (bývalá Novesta) na Winter Masters Of Rock. Dostaly jsme pásky, co při jakémkoli pohybu padaly z rukou, venku před halou popíjely Jelzina, pomalu se začínaly chechtat, schovávaly vodku do jakéhosi houští v lese a neustále tam chodily koukat, jestli nám ji někdo NEOMOČIL :D

Během Atrocity jsme seděly na tribuně, koukaly, pak si šly obejít stánky (hergot, ty ceny!) a šly se nadlábnout do KFC a koupit malou petku, abysme měly kam přelít tu vodku, páč kontrolovali tašky a my nechtěly aby nás vyhodili, že máme sklo.

Nějak jsme se domotaly zpátky k Novestě, vlezly dovnitř, během Sirenie ještě poseděly na tribuně, pomalu popíjely a uchechtávaly se nad olizujícím se párem pod námi.

Jakmile Sirenia skončila, počkaly jsme, až se to pod pódiem vyprázdní a naběhly tam. Milí chlápci si odešli na pivo a tím jsme se dostaly hned před pódium, k zábradlí. Přivalili House of Lords, jakžtakž jsme to ustáli a já se nějak pokoušela stát, bez toho, aby na mě zapůsobila mrška gravitace.

Po House Of Lords přišli Leaves' Eyes, vodky silno silně ubylo a my konečně začaly dělat bordel :D Kluk vedle mě na mě furt koukal jako jestli jsem v pohodě, i když já sama jsem si s tím nebyla moc jistá. Jinak měl pěkný kudrliny ten jeden tam :D Pak přišli Jorn, až na to, že to vůbec neznam, nepochytila jsem žádnej song, prostě jenom pařila a doufala, že se nesložím. Po Jornech šla Terka na WC a když se vrátila, už jsem měla na krajíčku. Sebraly jsme se a odešly, už nám to bylo u řiti všecko. Stejně jsme neznaly ani jednu skupinu, z těch dvou, co byly pak :D

Nějak jsme doklopýtaly domů, rozchechtané, na ulici jsme tančily tango a polku, ještě že byla noc :D Doma jsme zdlábly trdelník, co máma koupila v Brně, párkrát jsem spadla z postele a zjistila, že mám obrovskou modřinu na koleni, netušící od čeho tam je. Terka mi dala rychlokurz vyšívání (sešívaly jsme rukávy na triku :D) a z mýho neúspěchu taky vzniklo moje teď už oblíbené slovo KURVÍK :D

Chvíli jsme poslouchaly CoF a pindaly o čem se jenom dalo, pak nás Cruelty And The Beast navnadilo na Bathory, tak jsme se koukaly... Terka v tichosti, já furt nahlas uvažovala, kdy asi vynalezli zrcadla, tamto, hento... prostě srance největší.

Někdy kolem třetí jsme se dokoukaly a pokusily se usnout. Hlava se mi neskutečně motala a furt jsem měla pocit, že jí házím :D

Před šestou jsme vstali spolu s taťuldou a chystali se vyprovodit Terku na nádraží. Půl hodinky, nebo tak nějak jsme čekali než přijede Student, když Terka nastoupila, konečně jsme vyrazili směr domů, a já šla spát, protože mi bylo prostě na blití.

No, už je zas skoro večer, to je síla jak to zas utíká. Doufám, že mi příští tejden dorazí ta čepka. Už se mi nechce čekat, sakra! Dokonce se mi zdálo, že mi přišla jakási jiná :D Mimochodem, zítra si hodlám jít koupit nášivku s Kredláčama, a našít si ji na batoh. Bude to vtipný, velice vtipný.

No nic, po dlouhý době všelijakej podivnej zápis, stejně čte zas jenom Mišulí, pokud ta vůbec ještě čte :D Já odcházím překládat Damnation And A Day a poté si přečíst Miltonův Ztracený Ráj (podle kterýho je tohle CD napsaný :)  - mimochodem, už mám přečetnou knížku, podle který Dani napsal Midian - a už dlouho jsem u ničeho tak neřvala) a pak zas dojde mamka otravovat s Chodúrstár, tak radějc jdu číst, dokud tu můžu bejt.

Mimochodem, mám první trsátko! Od basáka Leaves' Eyes, že mi přistálo na bundě jsem si všimla až když odešli, ten chlast potlačuje smysly, svině :D

Zdařbůh, vole!
Eeeh.
Filthie MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP