8. 11. 2009

And I embraced...


Eeh, nějak mi přestávají sloužit uši. To není dobré, už dlouho mi z ničeho tak nehrabalo. Pro mě to není nic zlýho, pro mý okolí už je to horší. Maminka šílí, sousedka nápodobně. Vážně jsem si myslela, že tohle už na mě nikdy nepřijde? Děs běs. No, hodím sem video Her Ghost In The Fog. Tu písničku miluju. Štve mě ale, že video je zkrácená verze. Zmrdi. Překlad dám k celý verzi... (není dokonalej?)



"Měsíc, a ona tam visí jako portrét krutý
Lehký vánek šeptá výzvu stromů
A tato tragédie začíná s rotříštěným skleněným srdcem
A noční můry děsí ze snů
Však ne, prosím, žádné slzy
Strach a bolest mohou doprovázet Smrt
Však touha, ta ji sprovází určitě
jak uvidíme..."

Byla Božským stvořením
Co líbalo chladné zrcadla
Sněhová Královna
S ničím nesrovnatelné
Symetricky sladěné rty
Hledali Ji všude
Temné, jasné oči
Arabská noční můra...

Zářila barvami jasnými
Jako perla z jezera mého života
Než ti, co Ji nemohli mít
Ji nevytrhli z tohoto Světa

V ten osudový Večer, kdy...
Stromy páchly západem Slunce a kafrem
Jejich koruny pronásledovaly přízraky a házely
Záblesky, jako stíny, které vrhaly
 Nad mou láskou, zaobírající se lítostí za svitu měsíce

Dali ji důvod, proč odletět
Nebo zemřít, jak tomu říkají
Plížili se skrz lesy, okouzlení
Přes květin plnou louku
Její boky, jak se houpaly
I když ji sledovali
Zachyť mlhu, když vzniká
(Aby skryla smrtící požehnání)
Jejího přízraku v mlze

Ukradli, co zbylo...
(Pět Božích mužů)
... Její přízrak v mlze

Úsvit ji objevil tam
Pod cedrovým stromem
Hedvábné šaty roztrhány, Její havraní vlasy
Splývaly kolem Jejího obnaženého těla
Bylo lemováno jinovatkou, věděl jsem, že jsem Ji ztratil
Plakal jsem, dokud se mé slzy nestaly prosbou

Zapřísáhla mě slibem sladké krve
"Nikdy se nerozdělíme
Aby žárlivé nebe neukradlo naše srdce"

Pak jsem křičel:
"Vrať se ke Mně
Byl jsem zrozen, abych Tě miloval
Tak proč stojí osud mezi námi?"

A když jsem potopil její jemné křivky
S nevyřčenými sny a posledními slovy
Sledoval jsem třpyt zašlapán do země
A svou zmučenou duši na ledě

Sněhová Královna
S ničím nesrovnatelné
Symetricky sladěné rty

Hledali Ji všude
Temné, jasné oči
Arabská noční můra...

Byla Ersulie mající
Mléčně bílou pleť
Má porcelánová Yin
Spanilý Anděl Hříchu

A tak pro Ni...
Vánek páchl západem Slunce a kafrem
Má silueta pronásledovala Její přízrak a podpálila
Jejich Kapli a vše uzamkla do bolesti
Nejlepší způsob, jak vyjádřit nesouhlas se spravedlností, co jejich bible hlásá...

Dali ji důvod, proč odletět
Nebo shořet bez studu
Utišil jsem svůj pláč
Okouzlen
Přes květin plnou louku
Její boky, jak se houpaly
Přes všechny, co se Jí postavili
Zachyť mlhu, když vzniká
Aby skryla poslední požehnání
Jejího přízraku v mlze

A objal jsem
Tam, kde milenci hnijí...
Její přízrak v mlze

Její přízrak v mlze


0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP