6. 11. 2009

Fucking amazing


Trochu mě zasáhlo jedno Clownovo interview. Kupodivu jsem mu většinu rozuměla, přijde mi že mluví docela srozumitelně. Odpovídá na otázky fanoušků, je naprosto sladký jak vždycky zopakuje přezdívku toho, co se ptal. Jelikož se docela nudím, pokusím se víceméně přeložit, o čem asi mluví.






"Clown, #6 Slipknot"
Četl jsem na wiki že tvý rodiče Slipknot během svých začátků finančně podporovali. Jak může přesvědčit svý rodiče, aby podporovali moji skupinu?
Roger3

"Roger3, musíš uklízet. Musíš umývat auto. Musíš chodit ven se psem. Musíš dávat svý mámě pusu než jde do postele. Musíš respektovat svého otce. Musíš být hodný syn."




Co v tvém překladu Psychosocial znamená?

Alexrockerdude
"Alexrockere, Psychosocial. Netuším, co to znamená. Jenom vím, že... tak se cítíme.


Myslíš, že byste byli úspěšní bez své image, kombinéz, mask atd, a bylo to vědomé rozhodnutí?

Azrael

"Azraeli, skvělá otázka. Ale porozuměl jsem jedné věci. Hudba, masky, outfity, stage, fanoušci, interviews, videa, to všechno je Slipknot. Bez toho všeho by to nebyli Slipknot. Proto nás znáš, proto se k nám vracíš. A to vždycky bylo součástí plánu. Dávej si pozor, na co se ptáš."

Přemýšlel jsi někdy o tom, že bys vzal Gizmachi na své tour?

Canibalsports
"Canibalsports, známe se? Ptáš se na něco, na co nejsem schopnej odpovědět. Nevím jak odpovědět, jedině: Počkej a uvidíš!"

Jste boží, maggots navždy, vše co chci vědět, budete během let stále tady? Život bez Slipknot by byl jiný. Jste Bohové.

Slipknot86
"Slipknot86, díky, jak víte, potřebujeme vás. Netuším, jak dlouho tu ještě budu, nevím, jak dlouho to ještě bude trvat. Ale povím ti, že nikdy bych to nezměnil, a budem to dělat dokud budeme moct, můžeme tu být ještě pět minut, ale taky pět let. Ale jakkoli dlouho to bude, vím, že to bude jenom vy a my. A spolu můžem změnit svět."

Kdybys nebyl ve Slipknot, co bys zrovna teď dělal?

Scars_Hide_The_Truth
"Scars Hide The Truth, rád maluju, rád (eh, to mi uniká :D), ale určitě bych byl se svojí rodinou. Trávil bych více času se svou rodinou."



Jak se ti lépe tvoří hudba, když myslíš na pozitiva nebo negativa života?

 Gates To Lidice
"Gates To Lidice, bolest, pozitiva a negativa, nahoře a dole, pravá a levá, to je vše v jednom. Neptáme se, co z toho vzejde, protože všechno to jde z bolesti. Pak už to jde prostě ven"


Clowne, myslíš, že někdy znovu budeš pracovat s Mudvayne, nikdy nepřesáhli LD50 s jejich jinýma nahrávkama?

JamesF
"JamesiF, Mudvayne. Tohle je něco, o čem nerozhoduju. Opravdu nevím, jestli spolu někdy budeme pracovat. Ale, jsme přátelé, jasný?"

Shawne, viděli jsme tě mlátit do obrovského bubnu v zasraný místnosti na DVD co vyšlo s All Hope Is Gone. Jaká písnička to byla?

TennaLady
"Byli jsme v domě chlápka, co nahrával All Hope Is Gone a dělali jsme úžasnou hudbu. Nepamatuju si, jaká písnička to byla, Věřím, že to je "In Reverse" a doufám, že ji jednou dostanem ven."


Užili jste si Mayhem festival? Z toho,c o jsem viděl na Scuzz to vypadalo úžasně. Byla tam nějaké skupiny, co pro tebe vyčnívaly?

xxxTessxxx

"Tess, Mayhem tour bylo opravdu nádherné, obrovské tour po deseti letech, strávil jsem čas se svými bratry, měli jsme se skvěle. Skupiny, které miluju jsou "???" a byl jsem během koncertu tam a fotil, já prostě žeru... žeru jeho trička."


Prosím, nečekejte příliš dlouho do dalšího alba. Válíte. Ukážeš mi prosím fakáče?

SmittenKitten
"SmittenKitten... *smích*"





Dobře, nevím, jestli to bylo všecko ok. Stejně nikdo nekouká :D Ale potřebovala jsem se nějak... odreagovat, docela mi to pomohlo. A ještě k tomu jsem zjistila, že čím dál víc rozumím, když někdo mele anglicky :D Asi jdu koukat na další interviews :)



MissH

0 komentářů:

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP