6. 11. 2009


Does anybody care about me,

if I'm not myself?


What am I supposed to be?

Dnešní den byl opět ve znamení zubařů. Včerejší den závodní, nudný. Zjištění, že jedna nejmenovaná osoba vykládá, že je s náma nuda, jenom proto, aby jsme si mysleli, jak strašně jí ta jedna věc nevadí, mě dost znechutila. Pak taky dneska "vymyslela" jednu věc, co se tak nějak příčí s tím, co o nás povídala. Já nebudu jmenovat. Myslím, že i když sem chodí, nepřečte si to. A i kdyby, asi nepochopí. A jestli jo, snad jí dojde jak to je. Že já nechápu její přístup.

To, co dneska "vymyslela" bych brala. Možná. Ale s podmínkama, více podmínkama. Jedna osoba by mě, jak se znám, začala už první den srát. A ona nejmenovaná osoba bez ní nikam nepůjde. Pak taky vím, že ty, které se mnou jsou už delší dobu mě respektujou takovou, jaká jsem. Respektují moji hudbu, moje názory. To by asi nefungovalo, už jsem to zažila.

Celý týden se táhl jak jenom to šlo a znám to, víkend je hnedle pryč. Snad si aspoň pro teď ten čas tak nepohne.V úterý zas zubař, doufám že naposledy. I když zubařka do mě valí hovna a já se chechtam jak blázen, příjemný to není, to ne. Tak snad už naposledy. Doufám.

Poslední odstavec. Během víkendu by mi měla Lirael (♥) udělat layout. S kým s čím, no, bude to velice překvapivé. Snad se jí povede, budu přešťastná pokud ano, poslední dobou mi z toho koho čeho velice silně přepíná. Ani mi to nevadí.

Snad brzo v novém.
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP