17. 11. 2009


We breathe by virtue of their rot...

To velký volno uteklo ani nevím jak a zítra už je zasejc škola. Píšu asi jenom proto, abych informovala, že se chystám otevřít české webstránky o CoF. Nijak jsem na žádné nenarazila, což mi přijde docela jako škoda, a já mám chuť i zápal s něčím takovým začít. Jen počkám, až mi jedna skvělá holčina udělá design a pak ji ještě asi zaotravuju ohledně cutenews a coppermine gallery, musí to mít grády. Tak snad ty moje plány nějak vyjdou, moc ráda bych to uskutečnila, doufám že budu mít štěstí a hlavně pevné nervy.

Momentálně nemám chuť nějak se vypisovat z víkendu, i když byl suprovej. Hodlám si teď akorát sednout a dál podporovat svou závislost.

Mějte se, jak uznáte za vhodné.
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP