12. 11. 2009

11/11/2009/21:33


Jsem tak zmatená... snažila jsem se vyprodukovat něco, co by na sebe nějak navazovalo, co by se rýmovalo, co by dávalo smysl, ale prostě nějak slovy nedokáž popsat, jak mi je.
Píšu si s Marťou a... přemýšlím, kdy na mě konečně taky dojde řada. Popravdě, už mě ale fakt nebaví čekat, uvědomění si, že jsem propásla jednu příležitost a pak další a zas další... mě děsí.

Vykradenej krám
Okna rozmlácený
Jen panenka ošoupaná
Jako cosi zvrácený
Tam leží


Chtěla by moc
Cítit svý srdce bít
Prosit je zbytečnost
Chce jenom žít
Ne sama


Doufá, že snad
Šanci další polapí
Doufá že jednou - brzy
Láska se dostaví
Zatím je však sama


Jako něco zvrácený
Ve výloze vykradený
A neví co dál

***

Poslouchám ty "moje" starý srdcovky, protože ty snad ale úplně nejlíp léčej. Ty texty vystihujou tolik pocitů smíchanejch uvnitř, až je zvláštní, že to někdo dokáže tak dobře popsat.

Prolomils ledy, a já plakala
Přikryls slunce, a já usnula
Šeptals pravdu, a já se smála
Políbils mou duši, a já zemřela
***
Ten sen zemřel ještě než se stihl narodit
Nevinnost je ztracena... tak jako já
Ale já stále předstírám, že jsem silná
A stále hledám místo, kam patřím
***
Má věčná samota
Dnes v noci žebrám o sny a lásku
Má věčná samota
Ale co cítím je bolest a nenávist
***
Bez tebe to nezvládnu
Kdybych tě tak mohla držet v náručí
Nikdy bych tě nepustila
Bez tebe to nezvládnu
Kdybych ti tak mohla říct
Že tě miluju...
***
Nač růže pěstovat
když slunce nesvítí
Nač někoho milovat
když on to necítí
***
Nevím, proč jsem ti nikdy neřekla...
Nevím, proč jsem to nikdy nezkusila...

Nevím, proč ses nikdy nezeptal...
Nevím, proč ses nikdy nezajímal...

***
Motlitba k Bohu, který je hluchý a slepý
Poslední obřad pro duši v plamenech
Tři malá slůvka (I LOVE YOU) a otázka:
Proč?
***
Někdy cítím, že bych se neměla chtít změnit
A myslím, že všichni se musíme změnit
A nyní cítím, že nemám co ztratit
***
Potřebuju slepit, slepit to rozbitý srdce
Tvé oči se naplní vášní, co vytéká z mých žil
A padá z mých očí
Jsi mou zkázou
A i když líbáš mé srdce, je stále zlomené


Ok, další citovej výlev mám za sebou. Zítra jedu na Slovensko, takže, kdo to zná, ještě ze sblogu, hodlám si zasejc zapisovat cestu, jako vždycky, pak dny atd. Máte se na co těšit, bude to celej víkend, takže zas kupa zbytečnejch řádků a zbytečnejch keců.

Mějte se jak uznáte za vhodný (až na vyjímky!)
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP