7. 11. 2009

Umřít? Teď hned.


Asi chcípnu. Proboha, proboha, ten layout je tak strašně moc DOKONALEJ! Mám chuť nějak jej vytrhnout z pc a nosit ho neustále u sebe. Asi si jednu z těch fotek udělám jako plakát. To prostě nejde. Hrabe mi z něj. Je to normální? Ještě že ta Epica byla. Jen díky ní jsem se zas zaposlouchala...

Dneska jsem se krásně dorůžova vyspinkala, okolo druhé vstala a běžela sem. Z Ebaye jsem si koupila čepičku Nightmare Before Christmas, kterou nosí kupříkladu taky Corey i Dani. (Že by to bylo kvůli tomu? Cheche!)

Pak mi psala Liri, že layout má hotovej... Poslala mi ho a mě spadla čelist. Taková nádhera! Slzy v očích a už jsem kódovala. Miluju ho! Jak Daniho, tak ten lay! Miluju Sandílka! WTH! Tohle asi psychicky nezvládnu. Celou noc nebudu moct spát. Uuuuf.

Návštěvnost tu není nijak vysoká, ehm. Zvláštní, že na sblogu chodilo lidí jak naprdaných... ale stejně mi přijde, že všechny sb co jsem tam měla na mě sraly, protože fakt jenom málo stálo o to být se mnou dál sb. Pche. Nic, hodlám si jít užívat s horkým čajem (v noci je horko, takže netopíme) a úžasným Dusk and Her Embrace. Mějte se jak chcete, mě už je to všecko jedno.  (Samozřejmě až na Mišku, ta se musí mít skvěle, jinak GRRR!)

MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP