8. 11. 2009

Ehm, ehm...

Není zrovna moje. Já nějak nevím, co si o tom myslet. Zní to hodně satanicky, no.První je moje, druhou jsem našla v angličtině, trochu upravila a narýmovala. Nevím, líbí se mi. Takové témata se mě hodně dotýkají, tak... Neukamenujte mě za to :)



Lucifer nemá duši
Co by promrhal.

  „Bože! Vždyť už nikdo nehřeší!“
Zajíkl se

Pak se rozesmál.
Když se probudil.


***

Když Satanovo běsnění hoří v Pekle, line se večerem,
a ty cítíš sílu jeho,
ta temnota plyne spolu s jezerem
Vše pro Pána, jen pro něho.

Čas zkázy na dosah, slyš vlký vít,
když temnota obklopí zem.
Skrz temnotu můžeš jít,
Tam, kde vládne on jen.

A i když temnota sílu má
musí ji porazit světelný jas!
A když světlo uhasne, ticho, tma.
Slyš jeho démonický hlas:

"Požehnán je ten, co má můj znak"
Pro něj já žiji v zemi tak temné!
"Smrt nositelům světla, mějte strach"
Pro něj hledám city své černočerné!

V této zemi, tak temné a chladné, věčné
Všemu vládne Satan, náš Pán
A pak běda, beze světel životu darován
Vše zmizí v noci nekonečné.

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP