10. 11. 2009

Do prdele s vámi, lidi...


Proč se chováte jako ty největší svině? Člověk má chvilku pocit, že stojí pevně nohama na zemi a najednou, z ničeho nic padá. Z "kamarádů" se stávají svině, co hrabou jenom pro sebe. Tak na co má pak člověk vůbec stát o nějaký kamarády? V poslední době mě z mojeho okolí nezklamali dva lidi. Zbytek mám chuť nakopat do prdele nebo... i horší věci. Proto říkám: Doprdele s vámi, všemi. Seru na vás. Vy po mě kamenem, já po vás cihlou, jak říká jedna FB skupina. Seru na to. Na všechno.

Mám chuť přidat nějakou "nenávistní" písničku... Hmm... myslím, že dobře vím, kdo je na takovéhle věci profík... Corey ji napsal, když mu lidé ubližovali. Ta zlost jít ven nějak musela...





Chci tě podříznout a rozjebat tvé zranění
Chci stisknout tvou tvář a cítit extázi
Chci kopat dovnitř a najít kousek sebe
Protože naše cesty se skříží, jestli nekápneš božskou
Můj pelyněk se setká s tvým pesticidem
Nikdy neodejdeš, protože jsi nikdy vlastně nežil
Jsem nekonečný, smrtelný kojenec
Pojď trochu blíž a ukážu ti proč

(Nikdo - není - v - bezpečí)
Zvuky, zvuky, lidé dělají zvuky
Lidé dělají zvuky, když je jim zle
Nic na práci krom vytrvání v ničem

Jaký je to pocit, být obklopen snem
Který nikdy neměl šanci se uskutečnit?
Na co kurva koukáš?
Řeknu ti, na co koukáš
Každému ses vysmíval
Podívej se mi od očí pro odpověď - typické
Každý potřebuje víc než
Lži a souvislost na rozřešení
Zase jednou jsem to já, nikdo jiný
Nevzpomínám si, že by to byl někdo jiný
Není to moje, není to spravedlivé, není to na mě
Nikdy mě nedostanete

(Nenávist) Nenávist není dost jako popis toho
(Vřískot) Něco mezi vřískotem a pláčem
Nejsem tu vítán
(Proč) Kdy se dozvím proč?
(Trpký) Trpký jako pach, když zkouším
Nejsem tu vítán

Ruce pryč
Odcházím
Sbohem
Tak deprimující
Chřadnu
Nahlídni
Dovnitř
Chybí mi duše
Vše, co mám je smrt, vezmu tě s sebou
Cítím se tak prázdný, zab' mě jen tak

(Přání) Vše kolem je mé
(Zrno) Nevidím skrz zrní v mých očích
Nejsem tu vítán
(Dolů) Škrábu a drápu celou cestu dolů
(Zůstat) Nenecháš mě kurva zůstat
Nejsem tu vítán
(Žít) Je jiný způsob, jak žít?
(Smrt) Protože je jediný způsob, jak zemřít
Nejsem tu vítán

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP