19. 10. 2009

Serendipity





Mrtvá hrdosti
Dovol mi ukrýt se

Ještě jednou překračuji hranici
Opakuji si, že vše je v pořádku
Ještě jednou jsem ztroskotala daleko od břehu
Tentokrát je válka, krev a to krveprolití jen mé

Blíží se konec myšlení, vše je jen předstírání
Pak jasnost, mě tak blízká
I když vím, zabila mě, abych
Se znovu vrátila
Poddajnost je klíčem
Straž svou sílu a zbytek utop
Sejde z očí, sejde z mysli

Pouta na mých křídlech jsou stále pevné, však uvolněnější
Věk zázraků mě zavedl na místo, kam se nikdy znovu nedostanu

Mrtvá hrdosti
Buď shovívaná k mé mysli

Nelituj celé své minulosti, nezměníš se
Slzy uschnuly, však nejsou tím posledním
Co se nezmění
První kámen byl hozen
Ukaž střízlivost
Neuneseš všechnu mou lhostejnost
Neuneseš takovou tragédii
Nezlomíš mé omyly
Nech šťastnou náhodu

Ok, tak věci vždy nejdou podle tebe
Snad uvidíme věci, jaké jsou dnes
Tak věci vždy nejdou podle tebe
Uvidíme věci, jaké jsou dnes

Mrtvá hrdost
Zapřela pravdu



0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP