15. 10. 2009

A DÁL? DÁL NIC.


Něco se zas ozvalo. Nějaké srance vyšly ven, konkrétně tři srance toho největšího kalibru. Pobavte se.

Prázdnota
zaplňuje mysl
Nicota
zžírá svět


Závist
ošklivý má úmysl
Nenávist
chce život svůj zpět

***

Tichý výkřik (do prázdna)
Bolest bičuje (za chladného rána)
Slzy vyschly (láska zemřela)
Je pryč (ve vzduhu zmizela)


***


Namaluj mi srdce, srdce rudé jako krev
Sevři ve své ruce, a daruj mi ho zpět
Jen nehoď ho na zem, svírej ho jako jiného nic
Podej mi ho jen, já nechci nic víc


***


Nemyslím si, že bych byla schopná ještě někdy ze sebe vyloudit takové srákoty. I když, člověk nikdy, neví, že. Teď odcházím, v televizi mi jedou Mafiáni →CLICK NA VIDEO, tak si hodlám trošku zvednout náladu, když to počasí mi ji akorát zhoršuje :)
Mějte se
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP