18. 10. 2009

Neděle? Achich ouvej...


Zjištění, že je zase neděle a ještě ke všemu neděle večer, mi na náladě moc nepřidalo. Děsím se toho, jak vydržím ještě 5 dní školy. Asi nevydržím! Jsem natěšená jak malé dítě, furt přemítám jaké to bude, a jestli budem mít se Simonkou fotku, blabla pořád dokola. DYU mi taky furt hraje v uších a já se nemůžu nabažit.

Včera byla se Zoo menší akce, kámoš nás pozval na první vystoupení se svojí kapelou do Vizovic... Bylo to fajn, i když jsem čekala něco jiného, nějakej klub, ale stejně, jsem ráda že jsem mohla večer strávit s někým jiným než našima.

Zážitek byl, a to když už byl skoro konec a já si všimla, že o kousek dál stojej banga a kontrolujou děckám občanky. Okamžitě jsme se Zoo vystřelily a padaly pryč, ještě hodnou půlhodinu jsme se schovávaly kousek od klubu, nadýchat tak něco, myslím, že už bych se nikam letos (co letos!) nedostala. Takže jsme měly, jak říká bábi "z prdele kliku".

Do tří jsme vytuhly, Zoo před obědem odjela a od tý doby sedím a dělám všecko možný jenom abych se zabaila.

Nějak jsem se taky dopracovala k tomu, že jsem konečně našla nějakej pěknej layout, který mi sem trochu seděl. Mám upravený hlavně menu, trochu víc jsem se rozepsala, přidala přehrávač  už to sviští :)

No, zatím nemám víc co psát, hodlám napsat zítra, nebo snad pozítří, uvidím podle okolností.

Zatím
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP