13. 10. 2009

Nesnaž se, znáš se...

... řekni mi, co je jiný?

Nevím proč se mi tenhle song neustále objevuje v hlavě. Příspěvky se to tu taky nehemží a ani mi to nějak nevadí. Čas by byl, chuť už ne. Napsala jsem tři řádky, a tyhle tři řádky už píšu půl hodiny. Poslední dobou jsem jako zpomalenej film. Nic zajímavého se ani neděje. Nebo snad jo? Pokud jo, asi to nijak neregistruju.

S naší hříšnou trojkou se už pomalu chystáme na lyžák (jo, zbláznily jsme se, lyžák je v únoru), a já se kupodivu poprvé na lyžák těším. Vlastně... podruhé. Ale loni jsem od lyžáku čekala přecejž jenom něco jiného, což teď nečekám ani v nejmenším. (OMG!)

Dnešní odpolední kecy mě poněkud rozhodily, co se mi moc často nestává. Nelíbí se mi, že jsem taková... žába. Nechci být!

Ještě k tomu jsem začala sledovat superstar, nechápu. Nikdy mě tyhle kraviny nebraly. A asi by ani nebraly, včera jsem akorát řvala na televizi, že lidi jsou kreténi, když si tam vydržujou negry a japance (ano, jsem rasista - ať si jdou do svojí superstar!) a vyhazujou lidi, kteří uměj zpívat (René x'( )! Co ale pomůžou moje kecy, do soutěže mi ho to nevrátí a nány budou stejně furt hlasovat pro svojeho negříka, co ani mluvit pořádně neumí. KMÁSKU, JEDEŠ!!! (Chodur :D)

Mám lístky na Epicu a mám taky její nové cd, naprosto... magické. Pustím si intro, vcucne mě to a nejsem schopná přestat, dokud mi nedohraje poslední song. Je trošku odlišné, i když o moc ne, a pořád je to stará známá Epica. Neskutečně moc se na ně těším, ale snad i víc se těším na Míšu... Dlouho jsem ji neviděla... A tak.

Jak jsem už určitě říkala, ať už na tomhle či jiném mém tragikomediálním blogu, hrozně bych potřebovala mít tu někoho, jako je ona. Takovou povahu, která se bohužel nenachází nikde v mém okolí, což mě moc mrzí. Ale co nadělám? Snad na střední někoho takového najdu... Snad, možná, asi, kecy, kecy...

V sobotu by jsme se Zuzkou měly jít do Vizovic na koncert malého Košíka, doufám, že to vyjde, i když dneska říkal něco o tom, že má nějakej problém a (dosti nasraně) říkal, že neví, jestli tam půjde. Já osobně doufám, že mu to rodiče nezakážou, nemyslím si, že bychom tam pak se Zuz šly, spíš (určitě) ne. A pivo do 21h zadarmo, sakra, to si nemůžem nechat ujít, ne?

Další půlhodina pryč a mě fakt nenapadá, jak pokračovat. Myslím ale, že bych měla víc přidávat. Těžko ale, když není co, že. Asi bych se měla naučit psát o ničem.

Bye
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP