25. 10. 2009

24.10.2009

Jeden z nejkrásnějších...



Konečně jsem se řádně vyspinkala a jdu se vrhnout na popis včerejšího krásného nádherného dne.

Někdy před obědem se u nás objevila Miška, které jsem ukázala Zlín z našeho mrakodrapu, prošly jsme se trochu po městě, zašly k nám, já se převlékla, pak ještě zacházka k babulí, kde jsme si vzaly jídlo (které stejně nakonec nikdo nejed'), já se zasejc skočila převlíct a šly jsme k MoR Café :D

Jelikož bylo fakt málo hodin, ještě jsme šly zas do města, konkrétně do KFC, kde jsme asi hoďku seděly. Kolem půl čtvrté jsme se vybraly zasejc k Čubkovu a už seděly před MoRem.

Asi kolem páté jsme už nevydržely sedět venku (i když to, že jsme viděly vycházet Simone s jejím přítelem z busu nás slušně zahřálo :D) a vlezly dovnitř, kama se neustále procházeli členové kapely, ať už Epicy nebo Sons Of Seasons. Simone kolem nás aspoň 3x prošla a vždycky byla fakt na dosah ruky a my vždycky jenom vyvalily oči a hleděly :D Stejné to bylo s ostatníma klukama, jako bychom viděly duchy :D

Koncert začal a na scénu naběhli Sons Of Seasons. Přes první odpor (protože zdržovali Epicu :D) jsem si uvědomila, že i přes to, že to není žádná tvrďárna, vcelku se mi to líbí. Začaly jsme se docela hejbat, když skončili (bylo to fakt krátký, cca 30 minut) a přišli Amberian Dawn. Nic zajímavého, dělaly jsme tam s Mišulí prdel, tancovaly makarenu a nevím co ještě :D

Konečně jsme se dočkaly. Resign to Surrender, kluci přiběhli a my, s nádherným výhledem jsme viděly úplně všechno, co se na scéně dělo. Lidi se vůbec netlačili, absolutní pohodka. Zpívaly jsme, tančily, mrkaly na kluky (bože, jak mi bylo nádherně, když se na mě Yves úsmál! :D *slint*), pokoušely se chytit cokoliv, co kluci hodili (já flašku od Marka, Miška ručník od Marka :)  ), když se k nám Simone naklonila, chytily ji za ruku... Prostě nádhera, absolutně nejkrásnější zážitek.

Ani jsme se nenadály a byl konec. Sotva jsme se dovlekly k baru, koupily si další pití a šly čekat, až se všici dovalej na podpisy. Lidi se rychle vytratili a zbylo fakt jenom pár fandů. Po dlouhém váhání jsem si koupila cd a nechala si ho podepsat, už teď leží na slavnostní poličce, kterou jsem pěkně odklidila jen kvůli rozrůstajícím se věcem odnesenym z koncertů :D

Ještě nepřišli a tak jsme si (protože stoličky fakt byly plné) sedly na zem. Po chvíli přišel kytarista ze Sons Of Seasons a dal nám letáčky jako reklamu na jejich cd. Pak že si ho máme koupit a my jenom že "no money" :D Tak chvilku koukal a za chvíli už celá skupina řvala "cédéééčkáá, plakááátyyy" (samozřejmě anglicky :D).

Po chvíli kluci fakt dorazili a my se nahrnuly pro fotky a podpisy :) Řekli nám, že Simone přijde až se osprchuje, tak spousta lidí čekalo jen na ni. Nakonec teda nepřišla, sice mi to bylo v tu chvíli docela líto, ale nakonec mám fotky se všema ostatníma, tak co :)

No, prostě... nevím, možná že jsem na něco zapomněla, každopádně to bylo nádherný, nezapomenutelný a já doufám, že takových úžasných koncertů (kde si zasejc něco chytim :D) bude ještě plno :)

Tak a tady jsou fotky, kterýma tenhlecten článek uzavírám :) Mišulí, kdybys zaznamenala, že jsem na něco důležitýho zapomněla, napiš :D



 



Tak se s vámi loučím, teda spíš s Mišulí, co si to určitě jako jediná dočetla, nebo jako jediná vůbec četla :D
MissH

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP