23. 12. 2009

The tears come strong again...

Blíží se nám Vánoce a já se popravdě nijak netěším. Sníh roztál, dárky skoro žádné nejsou a nálada žádná, jenom ty pohádky jsou přesně takové, jaké mají být. Dost o Vánocích, nemám náladu smolit tu nějaké kecy o nich, nemám chuť, dneska mám chuť jenom poslouchat cokoliv smutného a truchlit ani nevím nad čím....

Z nevědomé mysli přichází temný přízrak
Po klice šátrá: Sténá po znovuzrození
Věčný nepřítel stále drží se mi v patách;
A ruka na mém rameni v pařát se mění


Napadla mě jediná věc, jak obohatit tenhle článek a to stručným popisem celého roku, který se přehnal neskutečně šílenou rychlostí a zanechal pár hlubokých šrámů na srdci.


Co se týče nového roku, takový otevírák byl teprve lyžák, který měl být jiný než ostatní, a on taky byl, i když trochu jinak. Moje poseroutství to všechno pokazilo a doteď toho zkurveně lituju. Zážitky ale mám nezapomenutelné, i když popisovat je sem nebudu, přece jenom kdo ví, kdo se sem kdy dostane.


Já ani nevím, co se dělo než jsem se nějak dopracovala ke konci školního roku... Během června jsem zažila jeden z nejkrásnějších dnů (Slipknoti v Ostravě) na které se jenom tak nezapomíná... Pamatuju si den akademie jako teď, když jsem se v autobuse rozbrečela a řvala jak malý děcko, přišla domů a skoro týden byla jako jedno velký zombie neschopný čehokoliv. Doteď si připadám jako neschopný kretén, že jsem nic neudělala  a nic nedělám doteď.


Kupodivu nastalo léto a s ním prázdniny, kdy jsem se sem tam sešla s někým ze třídy, jeden čas strávila s Martinou na Slovensku a dlouhou dobu taky s Terkou během Mastera. Léto bylo zase pryč a září tady, my nastoupili jako "velcí" deváťáci a škola byla tak podivně mrtvá, nic na co koukat, no hrůza...

Podzim utekl, s Missynkou jsem navštívila další koncert a to znovu Epicu, která byla nádherná a zapsal se mi do mysli jako další koncert, na který se jenom tak nezapomíná. Pak následoval Zimní Master, který byl super, až na ty úlety při něm a už jsem tady, na konci roku. Rok když to vezmu tak a tak celkově slušně na prd. Až na pár světlých chvil plný slziček a zklamání. Snad bude ten příští lepší, doufám, protože hůř... kdyby bylo hůř, bylo by to na hovno. Fakt na hovno.

A tak zatím vše nej, Veselé Vánoce a přežijte Novej rok,
snad bude příští rok lepší jako tenhle.


0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP