18. 12. 2009

Ne, ne ne...


Jdu řvát,řvát dokud bude co řvát a jak nebude, budu civět do blba a doufat, že to rychle přejde.





Watch more AOL Music videos on AOL Video





 Pohřbi všechny své tajemství do mé kůže,
Odejdi s nevinností, a nech mě tu s mými hříchy
Vzduch kolem jako by byl klec
A láska jenom kamufláž, co zuřivosti se podobá...

...Sleduju to video už asi posté a snažím si urovnat v hlavě, co znamená. Text té písničky mám už skoro rok vyrytou v paměti a vždycky to byla a bude moje srdcovka, která mi pomáhala v bezesných nocích...

...Tak jestli mě miluješ, nech mě jít
A uteč, než pochopím
Mé srdce je příliš temné, než aby ses starala
Nezničím, co tu není
Předhoď mě mému osudu
Když jsem sám, nemohu nenávidět
Nezasloužím si mít tě
Můj úsměv vzali mi už dávno
Pokud se ještě smím změnit, doufám, že se to nedozvím... 

...Jako cokoliv od Clowna, jehož tvorbu miluju a beru ho jako umělce, jsem si ten klip zamilovala. Po pár shlédnutích jsem si ale uvědomila onu podstatnou věc - že vůbec, ale vůbec nechápu, o co v klipu jde. Lidé na ML.com si stěžují, že je v klipu jenom Corey, že je bez masky, bla bla bla. Mě je to fuk, beru to jaké to je a snažím se jen přijít na to, jaký má klip význam...

...Stále si tisknu tvé dopisy k mým rtům
A opatruju je v sobě tam
Kde jsou uschovány všechny tvé polibky
Nedokážu žít bez tvého světla
Ale to vše se rozbilo
... když jsi odmítla bojovat...

...Věc, co mě neustále nutí přiťouchle se usmívat je to, že tu ženskou hraje ON. Kdo? No Corey přece! Nevím, jestli celou dobu, celý klip, přece jenom, takové tělo a dojít na podpatkách od auta až dovnitř, každopádně na konci určitě, to tetování je nepřehlédnutelné, že? (a zase ten debilní úsměv)...

...Tak šetři dechem, já tě neslyším
Snad jsem to řekl jasně
Nedokázala jsi nenávidět dost na to, abys milovala
Nebo je to pro tebe dost?
Jen bych si přál, abys nebyla mou
To bych ti pak tolik neublížil
Nikdy jsem se netvářil jako svatý
Nitro vzali mi už dávno
Vzala si ho Smrt z Naděje, že odejdeš...

 ... Dál mě fascinuje ten jeho "hérecký" výkon. Nemyslela bych si, že tohle někdy, ehm, zvládne je to slovo? Působí to na mě hrozně zvláštně :) Hlavně to s tou skleničkou - dokonalost. A ta jeho rybička na chodbu mě zase přinutila stupidně se usmívat. Ale stejně mi podivuhodným způsobem uniká to, co tím chtěl básník říci...

...Tak se rozbij o mé kameny
A vyplivni svůj žal do mé duše
Tys nikdy nepotřebovala žádnou pomoc
Prodalas mě, aby ses zachránila
Já nebudu naslouchat tvé hanbě
Uteklas - jsi úplně stejná
Andělé lžou, aby zachovali klid
Má láska byla potrestaná už dávno
Pokud se stále zajímáš,
jen ať se to nedozvím...

...A dokud na to nepřijdu, asi koukat nepřestanu, a myslet na to už vůbec ne. Každopádně tenhle "short film" má ode mě prostě 5 hvězdiček, a to nejen proto, jak tuhle milovanou nenáviděnou skupinu miluju, proto jak obdivuju Clowna a zbožňuju Coreye, prostě i proto, jak nepochopitelně je to vyjádřený. Člověk aspoň pak má nad čím přemýšlet, ne?


Paráda, rozepsala jsem se... Míša se zas při čtení zapotí, vím, že ostatní nečtou, ale i tak díky té Míši, že ty moje stupidní kydy blábláblá někdo čte :) 


 

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP