9. 12. 2009

Chro chro chro...



Mám chřipajznu jak cip. Nejsem schopná si ani dojít na wecko :D Oči mě pálej, teploměr vyřvává 40 horečku a do toho spíme celá rodina v jedný místnosti (já s maminkou a tatínek na sedačce :D), jelikož mě naši musej strážit :D

Normálně jsem zjistila, že když poslouchám CoF, teplota se mi zvýší, u Epicy a jim podobným se zázračně snižuje :D Navíc neumím psát na tomhle zku*venym ntb, můj starej zlatej pc! Sakra, další noc se blíží a já si nepamatuju, co bylo včera. A ještě k tomu takhle na tom mám bejt ještě aspoň týden. A co víc? V tuhle dobu jsme se měly promenádovat noční Prahou a užívat si volna, namísto toho ležím (a teď už i máti) nemocná a většinu času o sobě ani nevím.

Co si ale uvědomuju je, že sladkej prasečáček Corey měl včera 36 let. Není ani možný, jak ten čas letí... 12.12 slaví narozeninky zasejc tatínek, teď přesně nevím kolik, myslím... 44? Fakt si nejsem jistá :D A za 19 (fakt 19?) dní mě čekaj 15tiny... Hrozný, jak to letí.

Fajn, už se mi zase motají prsty po klávesnici a připadám si, jako bych zapomínala, jak se píše na pc. Jdu spát, snít o těch největších kravinách (vysvětlíte mi někdo, proč se mi zdá o Superstárech? :D) a poslouchat tatínkovo spokojené chrápání, co musí být slyšet snad až někde v tý Praze.

Díky těm, co si vzpomněli a píšou sms :D Mám skoro všecko vypsaný, tak odepisuju dosti střídmo, omlouvám se :D

Jdu si změřit teplotu,
pozdrav pandu :D
Filthie

10.12.2009

Přidávám fotky šatů na ples ;)



 

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP