4. 12. 2009

I can't do this without you...

Nezáleží na tom, kdy nebo kde si tuhle písničku pustím, vždycky mě dostane na kolena. Co taky čekat, když se do toho dá ženská s nejúžasnějšíma growlama a ten nejblonďatější prasečák? Pravda, of Walls of Jericho mám radějc vypalovačky, ale Redemption EP neodsuzuju, miluju ho, je to něco tak jinýho, tak krásnýho, slyšet Candance zpívat, ne řvát, ale zpívat... A do toho Corey? Co víc si přát...




Slzy mě zase přemohly.
Nebyla jsem připravená na konec těch časů.
Slibuju, že roztrhám svět, abych tě našla.
Přemýšlím o tom dni.
Udělala bych cokoliv, abych zapomněla na bolest.
Když obloha hoří a květiny umíraj.
Květiny ve mně umíraj.

Nemohu to udělat bez tebe.
Kdybych tě ještě jednou mohla držet, už bych tě nikdy nepustila.
Nemohu to udělat bez tebe.
Kdybych ti tak ještě jednou mohla říct, že tě miluju.

Zavřu své oči.
Vidím tvou tvář.

Držím tě ve svém srdci.
Andílku, jsi můj strážce.
Zpívám tu píseň, takže žiješ navždy.
Jako zuřící bouře.
Jako boj, co nevzdávám.
Den, kdys odešel bude navždy hořet, hořet uvnitř mé duše.

Nemohu to udělat bez tebe.
Kdybych tě ještě jednou mohla držet, už bych tě nikdy nepustila.
Nemohu to udělat bez tebe.
Kdybych ti tak ještě jednou mohla říct, že tě miluju.

Zavřu své oči.
Vidím tvou tvář.

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP