2. 1. 2010

...


Má mysl zadržuje mé rty od vyslovení slov,
co nikdo nechce slyšet
Ty slova někdo musí říct
Je čas na poslední polibek
Jsem tak blízko k vyřezání vlastního srdce
Tak blízko k hození ti ho do ksichtu.
Kdo bych pak byla?
Ne lepší člověk
O samotě, vyděšená, bez citu
Toto není poprvé, co se cítím, jako by to bylo naposled
Tohle je jediná věc, s kterou jsem si jistá, kterou vím
Dovol mi zeptat se tě, co je se mnou špatně?
Můžeš mi odpovědět?
Pokud ne, tak mě kurva nech být, přestaň si hrát na hrdinu
Popravdě, tyhle slzy nejsou pro tebe, jsou pro mě.
Mé já uvnitř mě, to, co nikdo nevidí
Já, jakou jsem se snažila být
Jsem tak sama, a bojím se, že budu znecitlivěna.
Nakonec myslím, že tohle jsem snad i chtěla
Víš, co chci?
Víš, kdo jsem?
Víš, kým jsem se stala?

***

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP