26. 9. 2009

Unleashed

... Tak, Epica nám oficiálně vydala novej videoklip :) Je boží, jenom ještě není nikde k sehnání text, což znamená, že nemůžu překládat, což znamená, že jsem dosti naštvaná :D Ale brzo bude, doufám, stejně jako celé album, snad bude na netu dřív jak toho 16.10 :D Dost keců, tady je ;)




Překlad: :)



Zpět v čase, nemohu to odvolat,


mé myšlenky byly jasné a svaté

Žádná čerá vlajka na zdech mé vzpomínky

Nyní je tu bludiště, co tlačí mě stranou



A opouští mě, nemám co vyhrát

Berou mě zpět, zpět bez rozdílu



Pak jsem chtěl být

Cítím se, jako bych byl ztracen ve snu

Toužící po dni, kdy budu moci být sebou



[Chorus:]

Když jsem volný

Když mé slunce zapadne

Navždy osvoboď mou duši

Nemám výčitky, jsem volný

Zase existuju

Žádné další myšlenky na snahu

Není co ovládat

Když jsem volný



Volám a slábnu, to mě omezuje

Je to tak daleko, padající

Nic, co by mě drželo s časem

Lidského pohledu



Přesně tam, kde jsem chtěl být

Cítím se, jako bych byl ztracen ve snu

Dostal se do hry, kde můžu být jen sebou



[Chorus]



Čas je pojem a vždy první věcí, co mizí

Ukrývá se tam, kde my nikdy

Roky plazení se

Snad špatně vnímáme něco, co nikdy nenahradíme



Není koho vinit, čelí mi namátkově

Nic se nikdy nevysvětlí, odleží se to



Kde bych mě být

Cítím se, jako bych byl ztracen ve snu

Toužící po dni, kdy budu moci být sebou



Kdy budu odpoutaný

To mě netíží

Žiji jen abych byl sám sebou, volný

0 komentářů:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP